Pracownia dsceramika to miejsce, gdzie dzielimy się pozytywną energią oraz wiedzą. Biorąc udział w Wydarzeniach, akceptujesz zasady działania Pracowni, zawarte w poniższym Regulaminie.
Regulamin
WARSZTATY
Warsztaty obejmują wszystkie organizowane spotkania i warsztaty w pracowni.
CEL WARSZTATÓW.
Celem warsztatów jest nauka szeroko pojętego rękodzieła.
ORGANIZATORZY.
Organizatorem warsztatów jest firma FHU Dagmara Skowron, właściciel Pracowni DSceramika, z siedzibą w Gliwicach, ul. Jana Pawła II 14D, NIP: 6311228501. Informacje dodatkowe o współorganizatorach warsztatów dostępne są na stronie internetowej, w sekcji Aktualności.
UCZESTNICY.
Uczestnikiem warsztatów może zostać każda osoba fizyczna, która poprzez dokonanie zgłoszenie na warsztaty, niniejszym zaakceptuje warunki Regulaminu.
Uczestnicy zobowiązani się do przestrzegania zasad BHP oraz bezpośrednich zaleceń osób prowadzących warsztaty. Dodatkowo zobowiązani są do zachowania czystości w miejscu prowadzenia warsztatów.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe na skutek nieprzestrzegania regulaminu i zaleceń osób prowadzących warsztaty.
ZGŁOSZENIE NA WARSZTATY.
Zgłoszenia można dokonać poprzez:
1. Przesłanie zgłoszenia bezpośrednio na adres e-mail: info@dsceramika.pl, podając imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu.
2. Zakup warsztatu przez sklep internetowy dostępny na www.dsceramika.pl w zakładce WARSZTATY
3. Gwarancją rezerwacji miejsca jest wpłata wymaganego w wydarzeniu zadatku.
PŁATNOŚĆ.
Po otrzymaniu informacji o dostępności miejsca na warsztatach należy dokonac płatności wymaganego zadatku. Dokonanie płatności za warsztaty jest gwarancją uczestnictwa w warsztatach.
Płatności można dokonać poprzez przelew standardowy, na podany numer konta bankowego: mBank 33 1140 2004 0000 3902 7647 4451 lub przez sklep internetowy.
REZYGNACJA UCZESTNIKA.
Najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem warsztatów należy poinformować Organizatora o rezygnacji Uczestnika, mailowo:info@dsceramika.pl, lub poprzez formularz kontaktowy na stronie Pracowni.
Przy rezygnacji z warsztatów w terminie do tygodnia przed wyznaczonym dniem warsztatów Organizator zwraca 100% dokonanej wpłaty. W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż tydzień przed planowaną datą warsztatów Organizator ma prawo potrącić do 40% wysokości dokonanej wpłaty (na poczet zakupionych materiałów).
Zwrot zadatku nie zostanie dokonany, gdy rezygnacja z warsztatów nastąpi w terminie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem wydarzenia.
ODWOŁANIE WARSZTATÓW.
W wyjątkowych sytuacjach, m.in., jak poniżej:
=> niska frekwencja (ilość chętnych uczestników poniżej określonej grupy minimalnej)
=>rezygnacja organizatora lub współorganizatora
=> zdarzenia losowe, uniemożliwiające przeprowadzenie warsztatów w określonym wcześniej miejscu i czasie
organizator ma prawo do odwołania warsztatów. Uczestnicy do 5 dni roboczych otrzymają całą kwotę wpłaconą wcześniej, przelewem na konto bankowe z którego dokonano wpłaty.
UDOSTĘPNIANIE WIZERUNKU.
W trakcie trwania warsztatów mogą zostać wykonane zdjęcia, dokumentujące efekty prac Uczestników, które następnie zostaną opublikowane na stronie internetowej Pracowni i/lub na Facebooku. Na niektórych ujęciach mogą pojawić się również Uczestnicy warsztatów.
Jeżeli Uczestnik nie wyraża zgody na udostępnianie wizerunku, ma obowiązek poinformowania o tym Organizatora przed rozpoczęciem warsztatów.
REKLAMACJE.
Uczestnik może złożyć reklamację z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy przez Organizatora.
Reklamację należy złożyć w formie pisemnej na adres siedziby Organizatora lub mailowo na adres:info@dsceramika.pl.
Reklamacja powinna zawierać: dane teleadresowe Uczestnika, nazwę Wydarzenia, którego reklamacja dotyczy, określenie przedmiotu reklamacji, przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację oraz podpis reklamującego – w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
Reklamacja może być złożona w terminie miesiąca od ostatniego dnia zaistnienia zdarzenia stanowiącego przedmiot reklamacji. Reklamację złożoną po upływie tego terminu pozostawia się bez rozpoznania, o czym Organizator niezwłocznie zawiadamia Uczestnika.
Organizator niezwłocznie potwierdza przyjęcie reklamacji drogą elektroniczną, przesyłając potwierdzenie mailowe do zgłaszającego. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej przyjęcia. O sposobie załatwienia reklamacji Organizator zawiadamia Zgłaszającego drogą elektroniczną, przesyłając informację zwrotną wraz z uzasadnieniem.
Złożenie reklamacji nie zwalnia z obowiązku uiszczenia opłaty za warsztaty.